tutorial – cum sa folosesti corect limbajul becalistic

pasul 1: folosesti un limbaj putin violent, in care te crezi putin superior si mai tot timpul esti ofensat de ceva, apoi termini fraza asa: “pac pac bai zdreamto”.

ex: De ce ai intarziat? Unde ai fost ba? Poi eu te astept aici pe tine ma? pac pac bai zdreamto

pasul 2: spui ceva, apoi te razgandesti, apoi revii, apoi te razgandesti iar si ii faci pe toti cei care nu inteleg ce vrei sa zici, incompetenti.

ex: (acum) Ma duc sa-mi spal masina.

(dupa 2 ore) Ce ba, zdreamta, crezi ca eu imi spal masina? Ai inteles tu gresit, hahalero. // uitasem, “hahalera” este foarte important sa fie folosit, in loc de “pac pac bai zdreamto”.

(dupa 5 ore) Bai zdreamta si hahalera care esti tu, de cine ti-a zis tie ca eu imi spal masina, nu stii ca eu glumesc? Tu crezi asa, tot ce zic eu bai? // de asemenea, e important dupa o jignire sa folosesti “ce esti tu” sau “care esti”

pasul 3: sa vorbesti despre lucruri despre care de abia ai auzit si sa o ti pe a ta, orice ti-ar zice ceilalti.

ex: Incalzirea asta globala, cred ca e cauzata de… (nu stiu, aici in loc de “…” trebuia sa fie ceva foarte stupid.) Nu bai hahalero si zdreamta ce esti tu, tu crezi ca eu nu stiu ce zic? Betivule si boschetarule, ce treaba are poluarea cu incalzirea globala, esti un prost ba, aia esti hahahhaahaha. // de asemenea, expresiile “betivule” si “prostule” sunt foarte importante si trebuie folosite cand esti enervat la culme, urmate de un ras isteric si diabolic

astea fiind zise, hai sa va dau un exemplu de final:

A: Buna ziua, ce faceti domnule?

B: Bine fac bai zdreamta, imi place cand mi te adresezi asa, cu domnule, asa sa faci ba zdreamta, pac pac.

A: Ce credeti despre Dacia Sandero, e mai reusita decat vechiul Logan?

B: Bai hai ca m-ai enervat, crezi ca eu etiu de Dacia Sandero bai boschetarule, eu am Mercedes ba, de unde sa stiu ba zdreamta ce esti tu zdreamta? (cel mai important cand repeti o expresie ex “zdreamta ce esti tu zdreamta”, esti enervat peste masura)

gata, tocmai ati fost becalizati.

Tags: ,

Leave a comment