Puya – undeva in Balcani ?! CRAP

Nu vi se pare ca e prostie melodia aia noua a lui Puya, maneaua aceea jumatate pe engleza cu un accent Connect-ristic (adica ca a lu’ Connect-R), cu versurile alea spuse repede care se inteleg doar pe jumatate?

De ce atata tam-tam si parampam pentru o asemenea melodie?! Citeam si eu ce mai zic bloggeri si din 10 taburi 9 sunt “Puya – Undeva in Balcani”, ba mai mult, unii “mai mari” au si un post de genul “primul pe google la Puya – Undeva in Balcani”.

Se poate sa fiu eu ciudat sau demodat, dar de ce un tip vulgar, care face niste semne ciudata cu mainile, de zici ca da indicatii cand aterizeaza un OZN, este idolatrizat atat mai noi? Sa nu intelegeti gresit, nu am nimic cu vulgaritatea, nu asta e problema, ci melodia in sine. Si eu ascult Parazitii si alte trupe, comerciale sau underground care injura.

Ma rog, se poate sa cred asta si din cauza ca nu mi-a placut niciodata Puya sau Sisu dintr-un motiv simplu: sunt wannabe, pretind sa fie ceea ce nu sunt.

Tags:

8 Responses to “Puya – undeva in Balcani ?! CRAP”

  1. kenmwod Says:

    Nici mie nu prea imi place 😐

  2. Adi Says:

    Nu cunosc melodia, sincer nu ascult rap sau hip-hop si chiar nu dau atentie rapperilor din Romania. Am ascultat o piesa a lui Puya la Happy Hour si singurul lucru care mi-a placut a fost sintetiezatorul (folosit foarte des in rock, am observat cum sta treaba cu el si chiar mi-a placut la nebunie) 🙂

  3. cea mai buna de astazi =)) « Mindless’s Blog Says:

    […] un frustratel, ca am vazut melodia la el, si nu am avut ce posta probabil si asa am pus eu postul asta :O. ca si cum melodia n-ar fi existat pe youtube sau pe toate blogurile, sigur am vazut-o la el, nu […]

  4. Krisse Says:

    material comercial neinteresant..

    ceea ce zicea ca n’o sa fie in melodiile lui de acum cativa ani aia a ajuns..

  5. Easy Says:

    Eventual melodii nu “muzici” şi dacă nu-ţi place nu te pune nimeni să o asculţi 😉

  6. mindless9 Says:

    @ easy: nu vad care-i problema daca scriu muzici in loc de melodii. si da, daca nu-mi place, nu ascult, dar am tot dreptul sa scriu de ea pe blogul meu!

  7. Marian Says:

    Forma de plural al cuvantului “muzica” este “muzici”, iar la “melodie” este “melodii”, conform DEX, deci nu e gresit daca scrii “muzici”.

  8. Unguru' Says:

    Cum am mai zis in nenumarate randuri, piesa asta e cel mai mare cacat comercial pe care l-a putut scoate repu’ romanesc din dos.
    Parerea mea e ca Puya, pe piesa asta, e mai de rahat decat Stecher (Connect-r) pe piesele sale excesiv difuzate la radio si TV.
    Pacat ca multi care erau buni odata se duc direct pe sula pentru ca se iau dupa americani.

Leave a comment